Google Ads – tai platus internetinės reklamos tinklas, suteikiantis įmonėms ir individualiems verslininkams galimybę pasiekti potencialius klientus įvairiose „Google“ platformose ir partnerių svetainėse. Dažniausiai sutinkama Google Ads forma – reklama paieškos sistemoje, tačiau ši sistema taip pat apima vaizdines reklamas kituose tinklalapiuose, „YouTube“ platformą, apsipirkimo (angl. shopping) skelbimus bei kitus reklamos tipus. Google Ads leidžia išryškinti savo verslo pasiūlymus, produktus, paslaugas ar prekės ženklą būtent tose vietose, kur lankosi jūsų tikslinė auditorija.
Prižiūrėsime bei optimizuosime jūsų Google Ads paskyrą.
Reklama neveikia arba veikia ne taip kaip turėtų? Google Ads auditas padės identifikuoti klaidas bei trikdžius.
Kokius raktažodžius jums verta pirkti? Galbūt švaistote biudžetą pirkdami neaktualius raktažodžius?
Neturite Google Ads paskyros, tačiau norite pradėti reklamuotis? Suteiksime jums konsultaciją bei padėsime kiekviename žingsnyje.
Galbūt tiesiog reikia konsultacijos Google Ads klausimais – kreipkitės į mus.
Šiandieniniame skaitmeniniame pasaulyje sunku būtų rasti verslą, ignoruojantį interneto sklaidos naudą. Nesvarbu, ar vadovaujate startuolių bendruomenei, ar esate jau gerokai įsitvirtinęs gamybos srityje, jūsų potencialūs klientai greičiausiai didžiąją dalį laiko praleidžia internete. Lietuvoje tiek vartotojai – tiek verslai sprendimus priima remdamiesi greita, „čia ir dabar“ prieinama informacija. Ir būtent čia sužiba Google Ads paslaugos.
Kadangi Google yra populiariausia paieškos sistema pasaulyje, nenuostabu, kad būtent joje geriausia „pagauti“ potencialų klientą tą akimirką, kai jis ieško jūsų siūlomų paslaugų ar produktų. Įsivaizduokite tokią situaciją: esate odontologijos klinikos vadovas, o potencialus klientas suveda į paiešką „Odontologijos klinika Vilniaus centre“, o jūs su tinkama reklama šaunate tiesiai jam prieš akis – greičiau nei jis spėtų „peršokti“ į konkurentų svetainę.
Jeigu šiandien dar svarstote, ar Google Ads (anksčiau žinomos kaip Google AdWords) gali padėti jūsų verslui, vadinasi, dar nematėte realių pavyzdžių, kaip greitai ši platforma gali atnešti naujas užklausas. Aišku, viskas priklauso nuo kampanijos valdymo lygio: nuo tikslinių raktinių žodžių parinkimo iki kokybiško skelbimo teksto kūrimo.
Didesnis ir tikslingesnis lankytojų srautas
Investuodami į Google Ads paslaugas, turėsite galimybę nukreipti skelbimus į tuos interneto vartotojus, kurie jau aktyviai ieško jūsų siūlomų prekių ar paslaugų. Tai reiškia ne tik didesnį lankytojų srautą, bet ir didesnę tikimybę, kad šie lankytojai taps realiais klientais.
Lengvai valdomos reklamos & išsamios ataskaitos
Google Ads platforma lanksčiai pritaikoma prie jūsų finansinių galimybių ir poreikių. Nustatykite dienos ar mėnesio biudžetą, valdykite kainų siūlymų strategiją ir sekite kiekvieno išleisto euro atsiperkamumą.
Lankstumas ir greita adaptacija
Kaip, pasikeitus rinkos sąlygoms, galima per dieną atnaujinti kampanijos strategiją.
Naujo produkto ar paslaugos „išbandymas“ su nedidelėmis sąnaudomis.
Įvaizdžio stiprinimas ir konkurencinis pranašumas
Nuolat rodomi reklaminiai skelbimai siunčia žinutę, kad esate aktyvus žaidjas rinkoje. Gerai išnaudojant Google Ads reklamas, galima atimti dalį rinkos iš tų konkurentų, kurie neinvestuoja į ją.
Raktinių žodžių tyrimas. Analizuojama, kokie terminai ir frazės yra svarbiausios tikslinės auditorijos paieškai.
Konkurentų analizė. Identifikuojami Google reklamos konkurentai ir nustatomi jų stiprieji bei silpnieji aspektai.
Svetainės auditas. Vertinama svetainės techninė būsena, turinio kokybė, greitis, ir kiti aspektai, kurie gali paveikti reitingavimą
.
Reikia pagalbos su Google reklama?
Padėsime jums įveikti iškylančius iššūkius.
Kainos priklauso nuo jūsų tikslų, konkurencingų raktinių žodžių, geografinės aprėpties ir dar nemažai kitų faktorių. Įprastai yra mėnesinis valdymo mokestis + paties Google Ads biudžetas (jį nustatote jūs). Pradėti su Google Reklama galima ir nuo minimalių biudžetų – net kelių eurų per dieną. Viskas priklauso nuo jūsų tikslų, konkurencijos lygio ir strategijos. Jei dirbate itin konkurencingoje rinkoje, kainos už paspaudimą gali būti aukštos, taigi reikės didesnio biudžeto norint matyti apčiuopiamus rezultatus. Tačiau nebrangiose nišose ar regioniniams verslams gali pakakti kelių šimtų eurų per mėnesį, kad pajustumėte reikšmingą naudą.
Tikrai taip. Net su ribotu biudžetu galima pasiekti solidžių rezultatų, jei tinkamai nutaikomos reklamos. Kartais net 10–20 eurų per dieną gali atnešti konversijų, jei konkurencija jūsų nišoje nėra didelė.
Google Ads rezultatai, kitaip nei pvz SEO paslaugų rezultatai, gali būti matomi net tą pačią dieną, kai paleidžiama kampanija. Tačiau, norint susidaryti platesnį vaizdą apie konversijas ar pardavimų didėjimą, rekomenduojama palaukti bent savaitę ar dvi. Per tą laiką įmanoma surinkti pakankamai duomenų, kad būtų galima atlikti pirmines optimizacijas, testavimus ir analizuoti, ar strategija veikia.
Kiekvieną mėnesį mes teikiame mėnesines statistikos ataskaitas, kartu su klientais apžvelgiame jas, aptariame rezultatus bei planus ateinantiems mėnesiams.
SEO – puiku, ypač ilgalaikėje perspektyvoje, tačiau SEO rezultatų gali tekti laukti 3–6 mėn. ar net ilgiau. Tuo tarpu Google Ads veikia žaibiškai. Dažnai geriausias sprendimas – derinti abu metodus.
Jei turite žinių ir patirties su Google Ads ar esate pasirengę skirti laiko mokytis iš įvairių šaltinių, pavyzdžiui, internetinių kursų, seminarų ar Google pateikiamų vadovų, galite administruoti paskyrą patys.